Sentuhan Zalika

Sentuhan Zalika menyediakan khidmat nasihat/kaunseling berkenaan kecantikkan dan kesihatan,rawatan-rawatan muka dan kulit wajah secara Professional Sistem.Sentuhan Zalika juga mengedarkan produk-produk berkualiti tinggi dan terpilih untuk kesihatan dan kecantikkan anda secara online dan offline.Boleh cari kami di alamat :Lot 2011 Tingkat 1,Seksyen 58,Jalan Sultan Yahya Petra,15200 Kota Bharu,Kelantan atau H/P: 016-9317878 (Puan Zalika) dan juga di Facebook: sentuhanzalika


Wednesday 27 February 2013

HERBS LAWAS

Anda mempunyai masalah sembelit ketika membuang air besar?Jarang-jarang buang air besar (3-4 hari sekali)?Keluar darah semasa membuang air besar?Gatal-gatal di bahagian dubur?Kaki bengkak atau sembab?

************************  JIKA YA ***********************

  • Anda sebenarnya telah menghampiri penyakit buasir.
  • Jangan biarkan penyakit buasir menjadi lebih serius atau kritikal sebelum terlambat (Rawatan awal adalah lebih baik)
  • Tahukah anda kebanyakkan rakyat Malaysia hari ini,telah tahu mempunyai tanda-tanda awal penyakit buasir tetapi mereka malu untuk dapatkan rawatan awal.
  • Tidak kira wanita atau lelaki penyakit buasir boleh menyerang sesiapa sahaja


KAMI ADA PENAWAR!!!



 
Resepi Amalan Turun Temurun Dari Warisan Istana.Kenali Khasiat dari Herba Terbaik Cendana & Gaharu Serta Bahan-bahan terpilih yang lain


KHASIAT HERBS LAWAS:

  • Amat mustajab untuk penyakit buasir di peringkat awal mahupun peringkat kritikal (telah terbukti keberkesanannya)
  • Mengatasi masalah sembelit yang serius
  • Melancarkan pembuangan air kecil
  • Melancarkan perjalanan darah
  • Membuang angin dalam badan
  • Merawat sakit-sakit saraf dan sendi
  • Mengecut dan menguatkan otot-otot rahim (bagi wanita)
  • Mengatasi masalah seksual lelaki dan wanita
  • Membuang lemak dalam badan
  • Amat sesuai untuk lelaki dan wanita di semua pringkat umur (dewasa)


TESTIMONI DARI PELANGGAN


PUAN ROS (Tanah Merah)

Saya mengalami buasir sejak mengandungkan anak ke-3,pelbagai cara saya cuba tetapi tidak berkesan sehingga dubur saya bengkak!Saya trauma untuk buang air besar.Alhamdulillah selepas mengambil produk ini, sakit buasir saya telah sembuh hingga sekarang saya masih mengambil produk ini kerana khasiat-khasiatnya yang lain amat baik!


CIK AZILA(Pasir Mas)

Saya mempunyai masalah sembelit yang teruk.Saya hanya buang air besar 3-4 hari skali.Sejak saya amalkan HERB LAWAS,saya sudah boleh buang air besar secara normal dan masalah dapat diatasi.Sakit kepala dan masalah mengantuk juga telah tiada.Saya syorkan anda juga mencuba produk ini.



HERBS LAWAS juga diambil oleh Khairul Fahmi @ Apek penjaga gol pasukan Kelantan yang tangkas,bertenaga,cergas dan sentiasa sihat.Untuk pengetahuan anda,Apek merupakan pengguna setia HERBS LAWAS.
TAK TUMBUH TAK MELATA, TAK SUNGGUH APEK TAK KATA!!


PERHATIAN
* Wanita dalam pantang (selepas 20 hari bersalin) DIGALAKKAN mengambil herba ini bagi tujuan mengecutkan otot-otot rahim dan urat saraf selepas bersalin.
** Wanita hamil dan wanita bersalin kurang dari 20 hari DILARANG mengambil produk ini.


P/S: Apek bukan Duta Produk Yang Dibayar, tetapi PENGGUNA SETIA HERBS LAWAS.


Harga dipasaran: RM44.90 (SM)
RM 47.90 (SS)

Sebarang pertanyaan mengenai produk ini boleh tinggalkan komen atau terus ke laman facebook kami di Sentuhan Zalika