Sentuhan Zalika

Sentuhan Zalika menyediakan khidmat nasihat/kaunseling berkenaan kecantikkan dan kesihatan,rawatan-rawatan muka dan kulit wajah secara Professional Sistem.Sentuhan Zalika juga mengedarkan produk-produk berkualiti tinggi dan terpilih untuk kesihatan dan kecantikkan anda secara online dan offline.Boleh cari kami di alamat :Lot 2011 Tingkat 1,Seksyen 58,Jalan Sultan Yahya Petra,15200 Kota Bharu,Kelantan atau H/P: 016-9317878 (Puan Zalika) dan juga di Facebook: sentuhanzalika


Monday 25 March 2013

CEN-Roma Premium White Coffee Bersama Suppliment Mata

ANDA PENGHIDAP KATARAK,AMD,RABUN MATA,MATA BERAIR DAN SILAU??


Ramai antara kita tidak faham tentang kepentingan penjagaan mata sehinggalah diri sendiri menghidap penyakit-penyakit mata ini.Kebiasaan mata mula memberi kesan negatif apabila usia mencecah 30 tahun dan ke atas.Namun ada juga sesetengah orang tidak bernasib baik.Oleh itu,sebelum terkena eloklah kita elakkan sebelum penyakit mata ini menyerang.

Premium White Coffee Bersama Suppliment Mata
*KOPI MATA PERTAMA DI DUNIA*


Kopi putih traditional adalah diproses menggunakan teknologi khas dengan mencampurkan marjerin dengan biji kopi yang dipanggang.Memandangkan kopi putih tidak mengandungi sebarang bahan tambahan,kepahitan kopi asli dan kafein pula direndahkan,maka ia tidak akan menjejaskan kesihatan badan.Kopi berkesan meningkatkan imunisasi,antioksidan,melindungi sistem kadiovaskular serta sendi-sendi dan lain-lain.

Cen-Roma bukan sahaja minuman kopi..tetapi mempunyai ramuan khas yang mengandungi 0.34% daripada Lutein di setiap paket,satu-satunya produk supliment mata dengan kopi di dunia.

FloraGlo Lutein adalah produk Kemin Health Industries Amerika Syarikat dengan cap dagangan berdaftar dan sebagai jenama lutein berpaten yang terunggul di dunia.

BAHAN UTAMA --> LUTEIN

  • Ramuan utama LUTEIN adalah Bunga Marigold,Bayam,Sawi dan Lobak Merah.
  • LUTEIN diserap secara langsung tanpa sistem penghadaman enzime.
  • LUTEIN termendap di mata,kulit,tisu,jantung dan otak


FUNGSI UTAMA LUTEIN:

  • Antioksidan terbaik
  • Agent pelarut lemak
  • Awet muda
  • Penjaga sendi,Penjagaan hati
  • Menstabilkan emosi
  • Menguatkan sistem imunisasi
  • Mengurangkan risiko-Penyakit Jantung,Kanser,Diabetes dan Alzheimer


TESTIMONI PREMIUM WHITE COFFEE - CEN-Roma

1) Zakaria (Gombak) - Mata Berair
Tempat berhabuk,asap rokok -mata berair.Dalam keadaan biasapun mata berair.Setelah meminum Cen-Roma 3 sachet,masalah saya semakin berkurangan dan sekarang saya dapati masalah ini semakin pulih.Alhamdulillah.

2) Rahim (Sentul) - Mata Pedih Selepas Pembedahan Katarak
Terpaksa memakai cermin mata hitam setiap masa kerana tidak boleh cahaya yang terang walaupun sudah lebih sebulan pembedahan.Selepas meminum Cen-Roma 4 sachet,mata dah kurang pedih dan sekarang tidak perlu lagi menggunakan cermin mata hitam.Terima Kasih Kopi Mata Cen-Roma.

3) Pak Khalid (Putrajaya) - Mata Kabur Akibat Kencing Manis,Kencing Malam
Saya menghadapi masalah mata kabur akibat kencing manis.Telah diperkenalkan dengan Kopi Cen-Roma,setelah 4 hari meminum saya tidak perlu bangun malam sehingga 4-5 kali untukkencing,tahap gula dalam badan juga mulai normal setelah saya buat pemeriksaan.Mata saya walaupun masih kabur tetapi bertambah selesa.Terima Kasih pada Romli kerana memperkenalkan Kopi Mata Cen-Roma.

4) Puan Amshiah (Kuantan) - Mata Silau Ketika Memandu Malam,Sembelit
Setelah mengamalkan Kopi Cen-Roma sebanyak 7 sachet,saya sudah berupaya memandu pada waktu malam dari Kuala Terengganu ke Kuantan tanpa silau lagi walaupun sudah berumur 62 tahun.Masalah sembelit juga sudah tiada sedangkan sebelum ini saya terpaksa mengambil julap.Otot serta sendi bertambah kuat dan tenaga juga semakin bertambah.

5) Razi (Bangi) - Rabun Dekat
Saya baru berumur 35 tetapi sudah mulai berasa rabun ketika membaca.Ini membuatkan saya bersa sangat tidak selesa.Setelah diperkenalkan dengan Kopi Mata Cen-Roma dan telah meminum hampir sekotak penglihatan saya semakin jelas.Saya berasa sangat berpuas hati dengan produk ini dan mula memperkenalkan pada rakan-rakan.Pendapatan juga sangat lumayan kerana jualan ulangan yang sangat tinggi.Alhamdulillah.



*Serbuk LUTEIN berwarna oren akan terapung di tepi cawan.
*100% Perasa semulajadi,tidak mengandungi Perasa Kopi Tiruan
*Sesuai dibancuh dengan air panas/mendidih






                                                                           


                                                                           ISO 9001,14001,22000