Sentuhan Zalika

Sentuhan Zalika menyediakan khidmat nasihat/kaunseling berkenaan kecantikkan dan kesihatan,rawatan-rawatan muka dan kulit wajah secara Professional Sistem.Sentuhan Zalika juga mengedarkan produk-produk berkualiti tinggi dan terpilih untuk kesihatan dan kecantikkan anda secara online dan offline.Boleh cari kami di alamat :Lot 2011 Tingkat 1,Seksyen 58,Jalan Sultan Yahya Petra,15200 Kota Bharu,Kelantan atau H/P: 016-9317878 (Puan Zalika) dan juga di Facebook: sentuhanzalika


Saturday 16 March 2013

IRENA SKIN CARE

Mengalami masalah kulit kusam,bergantung pada solekan untuk menutupi jeragat,parut-parut jerawat dan garis-garis halus,masalah resdung yang menyebabkan muka mudah jadi bengkak,kulit muka menjadi merah, pori-pori terbuka,kulit berminyak,lingkaran bawah mata hitam serta berkedut dan tona warna kulit tidak sekata ???

Selesaikannya dengan SET IRENA SKIN CARE,yang mengandungi Cleanser,Toner,Day Cream,Night Cream Treatment dan Treatment Essence dengan harga yang berpatutan.Khas untuk pencerahan,masalah jeragat,bintik hitam,pigmentasi kesan parut serta boleh menghaluskan kulit wajah.


KENAPA ANDA HARUS MENCUBA IRENA SKIN CARE

- MENGHALANG PIGMENTASI PADA KULIT.
- MEMBERSIH KESAN PARUT
- MENANGGALKAN SEL KULIT MATI.
- ANTIOKSIDAN YANG BERKESAN.
- PEMBAIK PULIHAN KOLAGEN.
- MENGEKALKAN KESIHATAN TISU KULIT.
- MENEUTRALKAN KULIT MUKA YANG ROSAK AKIBAT PENCEMARAN DAN UV.
- KHAS UNTUK MENCERAHKAN KULIT WAJAH, MASALAH JERAGAT, BINTIK HITAM,KESAN PARUT SERTA MENGHALUSKAN KULIT ANDA.

SET IRENA SKIN CARE 


Vitamin E Moisture-Balancing CLEANSER --> RM15 (SM) & RM17 (SS)

Diformulasikan untuk menanggalkan kotoran pada wajah tanpa mengeringkan kulit. Diperkaya dengan VITAMIN E untuk menolong mengimbangkan kelembapan asal kulit. Digunakan pagi dan malam.Picit sedikit ke tapak tangan, gosokkan dengan sedikit air kemudian diurutkan keseluruh kulit wajah. Kemudian dibilas dengan air yang bersih.

TONER-->RM17(SM) & RM20 (SS)

Diformulasikan daripada ekstrak timun untuk menyegarkan serta melembutkan kulit wajah. Ia juga membantu memperkecil pori-pori dan mengekalkan kelembapan kulit agar tidak berminyak serta merehatkan sel kulit wajah.Sapukan keseluruhan kulit wajah serta leher dan elakkan terkena bahagian mata.Gunakan pagi dan malam sebagai rutin penjagaan kulit wajah.

TREATMENT ESSENCE Day & Night Use--> RM60 (SM) & RM65 (SS)

Diformulasikan untuk mencerahkan Kulit Wajah, Menghilangkan Jeragat, Bintik Hitam, Pigmentsi, Kesan Parut Serta mengurangkan Kedutan.Dipakai selepas dibersihkan dengan pencuci muka. Sapukan secara lembut dan diratakan keseluruh kulit wajah (Digunakan Malam dan Siang)

WHITE TURMERIC CREAM (Night Cream) --> RM38 (SM) & RM43 (SS)


Diformulasikan untuk menghilangkan Jeragat, Jerawat, Bintik Hitam, Pigmentasi, Kesan Parut serta Mencerahkan Kulit Wajah secara semulajadi.Dipakai selepas dibersihkan dengan pencuci muka. Sapukan secara lembut dan diratakan keseluruh kulit wajah .
(Malam Sahaja)


*TANPA PENGELUPASAN DAN KEMERAHAN
*KEGUNAAN WANITA DAN LELAKI






Untuk melihat testimoni dari pengguna IRENA SKIN CARE.
Klik link ini TESTIMONI

Sebarang pertanyaan mengenai produk ini boleh terus ke laman facebook kami di Sentuhan Zalika